План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу
ЗАТВЕРДЖУЮ |
Директор ЗДО №5 |
Апостол Т.Г. |
План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу в
Закладі дошкільної освіти №5 м. Дубна
№ п/п |
Назва заходу |
Цільова аудиторія |
Відповідальні за виконання |
Термін виконання |
1. |
Опрацювання Закону України від 18.12.2018 №2657-VІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу» |
Педагогічний колектив |
Вихователь-методист |
вересень |
2. |
Затвердження плану (алгоритму) дій у разі виявлення булінгу в ЗДО №5 |
Педагогічний колектив |
Директор ЗДО |
вересень |
3. |
Висвітлення на сайті ЗДО №5 заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу |
Батьки вихованців, педагогічний колектив |
Вихователь-методист |
вересень |
4. |
Публікування рекомендацій «Безпека в Інтернеті» на сторінці ЗДО №5 у Facebook |
Батьки вихованців, педагогічний колектив |
Вихователь-методист |
жовтень |
5. |
Розміщення порад щодо виховання дітей дошкільного віку на сайті ЗДО №5 |
Батьки вихованців |
Практичний психолог |
Протягом року |
6. |
Проведення ранкових зустрічей з метою формування дружніх стосунків у дитячому колективі |
Вихованці |
Вихователі |
Щодня |
7. |
Бесіди із вихованцями та педагогами з метою набуття вмінь конструктивного вирішення конфліктів, виявлення психологічного стану |
Педагогічний колектив, вихованці |
Практичний психолог, вихователі |
Протягом року |
8. |
Спостереження за міжособистісною взаємодією дітей та психологічним мікрокліматом |
Вихованці |
Практичний психолог |
Протягом року |
9. |
Консультування учасників освітнього процесу |
Батьки вихованців, педагогічний колектив |
Практичний психолог |
Протягом року |
10. |
Робота відеозалу. Перегляд відеороликів, мультфільмів відповідної спрямованості |
Вихованці |
Практичний психолог, музичний керівник |
Протягом року |
11. |
Проведення діагностувань: - Діагностика емоціної сфери за методикою «Мій настрій» (Павелків Р. В., Цигипало О. П. «Психодіагностичний інструментарій в умовах дошкільного закладу») - Проективна методика «Кактус» М.А. Панфілова (виявлення агресії); - Діагностика тривожності за методикою Р. Теммпл, В. Амен, М. Дорки; - Діагностика тривожності за допомогою проективної методики дослідження особистості Л. Дюсс (казки «Страх», «Новина», «Страшний сон»); - Проективна методика «Малюнок людини» К. Маховер (комунікабельність, тривожність, агресивність); - Проективна методика «Малюнок дерева» Ф. Гуденаф (ставлення до себе та стосунки з оточуючими); - Методика «Вулкан» І. Ю. Млодика (діагностика та корекція агресії) тощо. |
Вихованці |
Практичний психолог |
Протягом року |
12. |
Проведення групових занять з метою згуртування дитячого колективу, створення позитивного мікроклімату, формування навичок конструктивного вирішення конфліктів та емпатії |
Вихованці |
Практичний психолог, вихователі |
Протягом року |
13. |
Проведення психологічних тренінгів з метою створення позитивного мікроклімату у педагогічному колективі, зняття психологічної напруги |
Педагогічний колектив |
Практичний психолог |
Протягом року |
14.
|
Проведення Дня доброти, Дня спонтанного прояву доброти |
Вихованці |
Практичний психолог, музичний керівник, вихователі |
Листопад, лютий |
15. |
Оформлення куточка психологічної просвіти «Поради психолога» |
Педагогічний колектив, батьки |
Практичний психолог |
Протягом року |